1 Mart 2008 Cumartesi

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "26"

SEVGİLİ ARKADAŞLAR; PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBELİĞİNİ*SEVGİLİ ARKADAŞIM http://www.kelebeklisaniyeler.blogspot.com YAPIYOR SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM
ONA ŞİMDİDEN KOLAY GELSİN DEYİP ELMALI KEKİMLE KATILMAK İSTİYORUM ÇOK LEZİZ DEĞİŞİK BİR KEK ARKADAŞLAR TAVSİYE EDERİM

=MALZEMELER=
1=3 yada 4 yumurta
2=1 su bardağı şeker
3=1/2su bardağı sıvı yağ
4=1,5 su bardağı un
5=Bir paket abartma tozu ve vaniln
6=1 YADA 2 ELMA
=YAPILIŞI=
öNCELİKLE ELMALAR SOYULUP HİLAL ŞEKLİNDE ÇOK İNCE DOĞRANIR.KIVAMI KEK HAMURU OLACAK ŞEKİLDE ÖNCE ŞEKERLE YUMURTA SONRADA BÜTÜN MALZEMELER ÇIRPILIR.YUVARLAK YAĞLANMIŞ TEPSİYE DÖKÜLÜR VE ÜZERİNE DAİRESEL ŞEKİLDE ELMALAR SIRALANIR.PİŞİRİLDİKTEN SONRA SOĞUMAYA BIRAKILIR VE SOĞUDUKTAN SONRA PUDRA ŞEKERİ VE TARÇIN SERPİLEREK SERVİS YAPILIR AFİYET OLSUN

2 yorum:

belgin kıral dedi ki...

selam canım,
güzel tarifin ve etkinliğe katılımın için çoook teşekkür ederim, nefis görünüyor-olsa da yesem- ellerine sağlık tarifini aldım, pazartesiden itibaren yayına girecek ..sevgilerimle

ayşegül dedi ki...

mümkünse 12.cüzü vermek istiyorum Allah razı olsun eğer aldıysan bana aldığını cboxa bildirirsen garantilemiş olurum sağol