9 Temmuz 2008 Çarşamba

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "26"

SEVGİLİ ARKADAŞLAR; PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBELİĞİNİ*SEVGİLİ ARKADAŞIM http://www.kelebeklisaniyeler.blogspot.com YAPIYOR SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM
ONA ŞİMDİDEN KOLAY GELSİN DEYİP ELMALI KEKİMLE KATILMAK İSTİYORUM ÇOK LEZİZ DEĞİŞİK BİR KEK ARKADAŞLAR TAVSİYE EDERİM

=MALZEMELER=
1=3 yada 4 yumurta
2=1 su bardağı şeker
3=1/2su bardağı sıvı yağ
4=1,5 su bardağı un
5=Bir paket abartma tozu ve vaniln
6=1 YADA 2 ELMA
=YAPILIŞI=
öNCELİKLE ELMALAR SOYULUP HİLAL ŞEKLİNDE ÇOK İNCE DOĞRANIR.KIVAMI KEK HAMURU OLACAK ŞEKİLDE ÖNCE ŞEKERLE YUMURTA SONRADA BÜTÜN MALZEMELER ÇIRPILIR.YUVARLAK YAĞLANMIŞ TEPSİYE DÖKÜLÜR VE ÜZERİNE DAİRESEL ŞEKİLDE ELMALAR SIRALANIR.PİŞİRİLDİKTEN SONRA SOĞUMAYA BIRAKILIR VE SOĞUDUKTAN SONRA PUDRA ŞEKERİ VE TARÇIN SERPİLEREK SERVİS YAPILIR AFİYET OLSUN

10 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim merhaba,ellerine saglik kek sahane gorunuyor,gerçeten leziz oldugu belli,harika. Etkinlige katildigin içinde çok tesekkur ediyorum,etkinlik pazar aksami son buluyor yine beklerim..iyi geceler sevgiler benden.

AYRICA : PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..Yayına Hazırlayanlarhttp://nasibim.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/Sorumlu Müdür http://selmahlc.blogcu.com/Grafik Tasarım Düzenleme Yagmur İparSizde sununumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tek şey adınızı sitenizin adresini dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek isim: SEVİL SAHİN
Site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com/
Tarif : SALATAYARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/search/label/SALATA%20YARI%C5%9EMASI%20TAR%C4%B0FLER%C4%B0

Marifetane hobi dedi ki...

ALLAH TAN BIR DUA GIBI.PEYGAMBERDEN BIR ARMAGAN GIBI. KUR´ANDAN BIR NEFES GIBI.GÖKYÜZÜNDEN YAGAN YAMUR GIBI SEVABINIZ BOL CuMaNiZ MüBaReK OlsUn ARKADAŞIM HAYIRLI GECELER..

rümeysaninrüyasi dedi ki...

BU MUBAREK GECEDE DUALARINIZIN KABUL VE MAKBUL OLMASI DILEKLERIMLE MIRAC KANDILINIZI KUTLAR SIZE VE SEVDIKLERINIZE HAYIRLARA VESILE OLMASINI DILERIM.

Sevil Şahin dedi ki...

sendemi tatildesin hadi bitirde dön su tatilden bekliyorum etkinliğimiz başladı canım

Mualla Erdin-Suppruss Takı dedi ki...

Hayırlı ramazanlar bol bereketli sofralar mutlu hafta sonları.... sevgiler...

Mualla Erdin-Suppruss Takı dedi ki...

Hayırlı ramazanlar bol bereketli sofralar mutlu hafta sonları.... sevgiler...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim merhaba,sonunda geldim pc bozulmustu ama sukur simdi hal oldu,sen sayfani guncellememisin insallah iyisindir ve hiç bir sorun yoktur,hayirli ramazanlar canim,opuyorum çoook.

Sevgiyle kal,

Marifetane hobi dedi ki...

Ey Rabbimiz !
Göz açıp kapayıncaya kadar Bizleri nefsimizle basbaşa bırakma.
Ey Rabbimiz !
Yakıtı insanlar ve taşlar olan cehennemde bizleri yakma
Ey Rabbimiz !
Dünyada Şuur ver bize, ukbamızı karartma.
Ey Rabbimiz !
Aç tevbe kapılarını gönlümüzü mahsun bırakma.
Ey Rabbimiz !
Kurutma gözyaşlarımızı dünyada hıçkırığa boğda
Ey Rabbimiz !
Cehennemde çaresizlik ağdıyla ne olur ağlatma...
Amin...
HAYIRLI CUMALAR...HAYIRLI GECELER CANIM BENİM..

Sevil Şahin dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;16.09.2008 Tarihinde BAŞLAYAN EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ YARIŞMAMIZA DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.TARİFİ OLMAYAN PASTALAR YAYINLAMAYACAKTIR.SAYFANIZDA BENİM SİTEMDE YARIŞMAYA KATILDIGINIZI YAZIN Kİ ARKADAŞLARINIZ SİZE OY VEREBİLSİNLER
BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

Sevil Şahin dedi ki...

Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir. Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır. Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz. Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın. [sevil :=))]http://birdemliksohbet.blogspot.com